زندگی و تفاوت باورها

من باور دارم ...... که بلوغ بیشتر به انواع تجربیاتی که داشته ایم و آنچه از آن آموخته ایم بستگی دارد تا به این حد که چند بار جشن تولد گرفته ایم.

من باور دارم...... که همیشه کافی نیست توسط دیگران بخشیده شویم ،گاهی باید یاد بگیریم که خودمان هم خودمان را ببخشیم.

من باور دارم...... که صرف نظر از این که چقدر دلمان شکسته باشد،دنیا به خاطر غم وغصه ما از حرکت باز نخواهد ایستاد.

من باور دارم...... که زمینه ها و شرایط خانوادگی و اجتماعی بر آنچه هستم تاثیر گذار بوده اند اما من خودم مسئول آنچه خواهم شد هستم.

من باور دارم...... که نباید خیلی برای کشف یک راز کند و کاو کنم، زیرا ممکن است برای همیشه زندگی مرا تغییر دهد.

من باور دارم...... که دو نفر ممکن است دقیقاًبه یک چیز نگاه کنند و دو چیز کاملاً متفاوت را ببینند.

من باور دارم...... که زندگی ما ممکن است ظرف تنها چند ساعت توسط کسانی که حتی آن ها را نمی شناسیم تغییر یابد.

من باور دارم...... که گواهی نامه ها و تقدیرنامه هایی که بر روی دیوار نصب شده اند برای ما احترام ومنزلت به ارمغان نخواهند آورد.

من باور دارم......شادترین مردم لزوماً کسی است که بهترین چیزها را دارد نیست بلکه کسی است که از چیزهایی که دارد بهترین استفاده را می کند.

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://Megarapid.Blogsky.com

سلام.خوبین؟ شما بوشهری هستین؟

سلام آقا محمد
خیلی خوش آمدید
بله من بوشهری هستم

انجمن دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.bishehr.com

سلام
.
توصیف همه باورها زیبا بود مخصوصا اولی.
بخش آخر باور دوم را متوجه نشدم(باید یاد بگیریم که خودمان هم خودمان را ببخشیم.)
توصیف باور آخر را قبول ندارم. چون گواهی ها حتی شفاهی آن نیز در معرفی و اعتبار آدمها بیانگر و مؤثرند.
.
آفرین

سلام انجمن جان
شما لطف دارین
راستش گاهی وقتها کارهایی میکنیم که تا مدتهای زیاد یا شایدم تا ابد در ذهنمان بماند و با یادآوری آنها مدام خود را سرزنش کنیم و همین باعث بروز بعضی مشکلات دیگری در زندگیمان شود و چه بهتر است که خودمان را به خاطر این اشتباه ببخشیم وآن را فراموش کنیم و به زندگی و آینده پیشرو بنگریم.
در مورد باور آخر حق با شماست این گواهی ها شاید در اعتبار آدمها موثر باشد .
موفق باشید

پسر خوب دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام فاطمه خانوم میگم راستی هیرونی هستی یا شمالی

سلام پسر خوب
خوبی؟
چه فرقی می کنه؟
مهم اینه که هلیله ای هستم....
موفق باشی.

سالمینا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://salmina.blogno.ir/

سلام

بسیار جالب و تامل برانگیز بودن!

خیلی فرقه بین فهم من و شما از کروی بودن زمین تا فهم ابوریحان بیرونی از این موضوع.

تفاوت هاست بین باور داشتن و قبول داشتن!
من از باور 4 خیلی خوشم اومد!چیزی که باور داشتنش جواب خیلی از سوالای جوونای امروزی رو میده!

همیشه موفق و موید باشید.

سلام سالمینای عزیز
خیلی خوش آمدید
بله درست می فرمایید به همین دلیل میگم که دو نفر ممکنه به یک چیز نگاه کنند ولی دو چیز کاملاْ متفاوت ببینند و این فرق بین فهم و باور آنهاست.
خیلی ممنون
براتون آرزوی موفقیت و خوشبختی در زندگیتان دارم.

محمد صادق سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://Megarapid.blogsky.com

خوشحالم از آشناییتون بوشهری.منم خواجه ها میشینم.امیدوارم وبلاگتون پر معنا و زیبا باشه.فدای شما
http://Megarapid.Blogsky.Com

http://How.blogsky.com

اگه سوال و مشکل کامپیوتری داشتین در خدمتتونم

وحید چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://pershin2501year.blogsky.com

سلام
همه مطلب رو خوندم خوب بود
ولی بنظرم همون کلمه اول « من باور دارم» میتونه بهترین نوع تشریح باور باشد

سلام آقا وحید
حالت خوبه؟
خیلی خوش آمدی وخسته نباشی
این هم نظر شماست....شاید
موفق باشید

چریکو یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ق.ظ http://www.cherko.blogsky.com

فاطمه جان!
به اعتقاد من باورها آن چیزی نیست که من و تو می نویسیم!
باورها آن چیزی است که باید من و تو به آن عمل کنیم!
موفق ، موید و دلشاد باشید.

سلام چریکو جان
خب این هم باور شما ست که باید به باورهایمان ایمان داشته و به آن عمل کنیم البته به شرطی که در آنها دستکاری نکنیم.
موفق و پیروز باشید

علی شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام فاطمه خانوم.راسیتش منم باور دارم که اکثر مطالبتون شنیدنی وجالب هست.
راستی فاطمه خانوم ببخشید شما هلیله ای هستیید؟
آخه من بوشهری نیستم ولی چندتا رفیق هلیله ای دارم میگم شاید آشنا در اومدیم؟!البته ببخشیدا

سلام علی آقا
مرسی از لطفتون
بله من هلیله ای هستم
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد