جنس کامپیوتر شما چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کردین که کامپیوتری که در منزل دارید و هر روز بیشتر وقتتون رو با اون می گذرونید مونث هست یا مذکر؟

استاد زبان فرانسه در مورد مذکر یا مونث بودن اسمها توضیح میداد که پرسید:

کامپیوتر مذکر است یا مونث؟
 
همه دانشجویان دختر به دلایل زیر جنس کامپیوتر را مذکر اعلام کردند:

- وقتی به آن عادت می کنیم گمان می کنیم بدون آن قادر به انجام کاری نیستم.

- با آن که داده های زیادی دارند اما نادانند.

- قرار است مشکلات را حل کنند اما در بیشتر اوقات معضل اصلی خودشانند.

- همین که پایبند یکی از آنها شدید متوجه میشوید که اگر صبر کرده بودید مورد بهتری از آن نصیبتان می شد.

و همه دانشجویان پسر به دلایل زیر جنس کامپیوتر را زن اعلام کردند:
 
-به غیر از خالق آنها کسی از منطق درونی آنها سر در نمی آورد.

-کسی از زبان ارتباطی آنها سر در نمی آورد.

-کوچکترین اشتباهات را در حافظه دراز مدت خود ذخیره می کنند تا بعد ها تلافی کنند.

-همین که پایبند یکی از آنها شدید باید تمام پول خود را صرف خرید همه لوازم جانبی آنها کنید.  

 

موفق و پیروز باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.mygolf.blogsky.com

سلام فاطمه خانوم
والا من می دونم رایانه ام چه جنسی ولی هر چی سرعت اینترنتش پاینه مطلب کوتاه ولی بسیار زیبایی بود
علی

سلام علی آقا
تو که نگفتی جنس رایانه ات چیه؟
به نظرم مونثه چون احتمالا شما باید با دانشجوهای پسر هم عقیده باشید
اگه سرعت اینترنت شما پایینه سرعت اینترنت ما صفره
موفق و سربلندباشی

آرام سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

درود بر فاطمه خانم.
لپتاب من اسمش بهارکه. یعنی تا خریدمش روش اسم گذاشتم و جنسیتش رو مشخص کردم. الان سه روزه ندیدمش و دلم حسابی براش تنگ شده.
شاد باشی هم محلی.

سلام آرام عزیزم
خوش اومدی
خیلی خوبه واسه لپ تابت اسم گذاشتی اسمش هم خیلی قشنگه
ولی کامپیوتر من خیلی بهش نمی آید مونث باشه آخه.....
می ترسم چیزی بگم این علی آقا بیاد شاکی بشه بگه باز به آقایون نازکتر از گل گفتی.....
.
زندگیت همواره بهاری آرامم

بزرگمهر سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://bozorgmehram.blogsky.com/

با این حساب باید بگیم که کامپیوتر هم مونثه هم مذکر
میگی مونثه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وا...خاک عالم .....
یعنی من همه عمرمو پیش نامحرم بودم ؟؟؟
نه نه نه
کامپیوتر من سبیل داره
شبا خر و پف میکنه
بو عرق میده
بعضی موقعه ها هم صداهایی از خود بروز مییده
پس مذکر(مرده)

سلام آقا بزرگمهر
خوش اومدی
وا... مگه چشه مونث باشه ؟
شما به چشم خواهری بهش نگاه کن
.
.
موفق باشی

صادق هدایت پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

جالب بود.لذت بردم.من که چندین ساله تمام وقت با کامپیوترم بودم.فعلا با هم نامزد کردیم چند وقت دیگه قصد ازدواج داریم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام فطمه
.
حرف آرام منطقی است
.
در دستور زبان عرب نیز که دارای برترین قواعد زبان می باشد هرچیزی که ظرف قرار گیرد زاینده و مؤنث است.
آسمان ، زمین ، مادر ، گنج ، رایانه که همه دارنده و زاینده و پربرکتند مؤنثند.

سلام حاجی
پس با این حساب کامپیوتر شما هم مونثه.
ولی من باز هم می گم : کامپیوتر من مذکره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد