دانستنی های جالب

*هیچ کلمه ای در زبان انگلیسی با کلمه month هم قافیه نمی شود.

*مورچه ها بعد از مرگ در اثر سم پاشی به پهلوی راست می افتند.

*هر تار موی انسان می تواند تا وزن 100 گرم رشد کند.

*یک نوع کوسه ، هر دو هفته یکبار صاحب یک سری دندان جدید می شود.

*امروزه در جهان 250 هزار نوع گیاه گلدار شناسایی شده است.

*ماموت ها که 10 هزار سال پیش منقرض شدند تا 6 سالگی شیر مادرشان را می خوردند.

*نوعی عنکبوت می تواند 300 برابر وزنش را بلند کند.

*چپ دست هاحدود 10 درصد جمعیت جهان را تشکیل میدهند.

*چشم ها در هر ساعت 36 هزار کیلو بایت اطلاعات تهیه می کنند.

*سگ های آبی قادرند بیش از 15 دقیقه زیر آب بمانند.

*سوسک غول پیکر آفریقایی بیش از 10 سانتی متر طول و100 گرم وزن دارد.

*کانگوروها قادر نیستند به سمت عقب راه بروند.

نظرات 5 + ارسال نظر
وحید شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://pershin2501year.blogfa.com

سلام
به به مبارک باشه یکی دیگه به وبلاگ نویسان اضافه شد
اونوقت شما کدوم فاطمه ایید
البته با عرض پوزش!!
پیروز باشید
وحید

به به آقا وحید
خوش اومدی و سلامت باشی
خوب دیگه.......
شما هم موفق و موید باشید

آرام شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://nerci-2.blogsky.com

خوش اومدید خانمه فاطمه. اطلاعات جالبی بود.
برات آرزوی موفقیت دارم.

ممنون آرام عزیز
امیدوارم اطلاعات مفیدی باشد
من نیز برای شما آرزوی موفقیت و کامیابی دارم

چریکو شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.cherko.blogsky.com

خواستم یه چیزی بگم ، گفتم قبلنیها برات یه نظر فرستاده بودم!

به به دوست قدیمی آقا چریکو
بله لطف شما قبلا شامل حال ما شده است
امیدوارم از این پس نیز چنین باشد
موفق و موید باشید

انصاری یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ق.ظ

جالب بود
راستی نگاه کردم وبلاگت مال بهمن ماه پارسال است ، این چند مدت کجا بودی یهو سر و کله ات پیدا شد؟

ممنون آقای انصاری
بله درست میگید من از بهمن پارسال این وبلاگ رو درست کردم ولی چند وقتی به خاطر پاره ای مسایل نتوانستم ادامه دهم
با این حال از این پس در خدمتتان هستیم

انجمن دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام
اطلاعات جالب و مفیدی است
.
دستمریزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد